+ Reply to Thread
Results 1 to 2 of 2

Thread: Räkna axlar opener

1. Join Date
    Nov 2009

Räkna axlar opener

Såg en film på youtube där en kille provade några raggnings repliker och fastna för en (egentligen riktigt lame) opener.

Du går fram till en brud och frågar om hon vill räkna axlar, så klart antar vi att hon säger ja. Du börjar på din högra axel, säger 1 övergår till din vänstra, säger 2 hennes högra axel (vänster för dig), 3 gör en liten härlig slide och lägger armen över axlarna på henne, säger 4 och avslutar med att du inte kan räkna längre. Kan så klart användas som mer än opener, tror den passar bättre som ett litet roligt inslag när man väl kommit in lite i setet.

Jag vet inte om jag ska tacka och ta emot eller lägga mig ner och gråta, den är väldigt rolig och kreativ men samtidigt fruktansvärt patetisk. Ska så klart prova så fort jag får tillfälle bara för sakens skull.

Någon som har lite roliga idéer på hur man kan modifiera den så att den faktiskt blir lite användbar, kan ju vara dödsdömd redan från början men får prova först ^^

// Bamby
    Bara för att jag kan

2. Join Date
    Jul 2010

Hehe, låter som en klockren grej att göra på en fest där det är lite alkohol inblandat och glad stämning! Men som du säger är det nog bra om man öppnat settet lite innan, annars blir det nog lite konstig om man sitter där och håller om henne... Fast å andra sidan, strålar man självförtroende och det inte är en allt för negativ brud så kan det nog fungera som opener också :-)

// Tankar från mig i sommarvärmen!
    You never stop learning...

+ Reply to Thread