+ Reply to Thread
Page 2 of 2
FirstFirst 1 2
Results 11 to 15 of 15

Thread: ta det luungt...?

1. Join Date
    Nov 2009

motbevisa henne genom att inte vara arg och börja bygga upp attraktionen igen, indirekt.
    Bara för att jag kan

2. Join Date
    Apr 2010

Jag tycker att du borde ejecta, det börjar bli värsta "drama seten". Lägg inte onödig energi på det här, se det istället som nåt du kan lära dig av och fortsätt utvecklas på pua. Det finns så otroligt mycket mer att välja på där ute, hon är bara en i mängden.

Peace
    Creo

3. Join Date
    Nov 2009

jag tror på mellanting mellan bamby o creo... bygg upp en vänrelation istället, ta det därifrån när väl relationen är.

4. Join Date
    Mar 2010

vad är det med tjejer och dåligt samvete? fick ytterligare ett sms idag.. som går lite i samma stil som hennes förra "jag är väldigt ledsen om jag var taskig blablabla, du verkar trevlig.. vore kul att vara vänner om det går.. du vet var jag finns.. annars kommer jag låta dig vara.."

är jag negativ eller realistisk när jag tror hon gör detta för hon inte vill framstå som den "onda"? känner att jag borde svara för att inte framstå som "sur gubbe"..

håller med creo det börjar bli en soppa! men det hade varit kul att få ut något av den..

5. Join Date
    Apr 2010

det är alltid kul att få något ut av det hela, men det tar tid (övning ger färdighet).

Molior har rätt, tänk lite taktiskt, det här kan öppna en helt ny värld för dig. Men samtidigt håller vid det jag sa innan... om du fortfarande har känslor för henne, låt bli och gå vidare, det kan fucka mer än att hjälpa.

oavsett vad du beslutar så ska du inte dissa henne, ha alltid ett leende på läpparna och betrakta hela situationen som om ingeting har hänt.

Keep it real
    Creo

+ Reply to Thread