Älskar den där rutinen du använder Moilor.. När du är så där sexuell och lekfull.
Någonting jag brukar använda för att inte ge bort VÄRDE är att direkt jag fått nummret av henne så säger jag. - Höru jag skickar ett sms till dig nu direkt, så du vet vem jag är. Done.
Då slipper du det här svaret som jag hatar mest i världen..
- Vem är det här?" Hon fick ju ett sms från dig. Klart hon fattar att det är du, du berättade ju kvällen före? ; )
Sen ger jag henne ALLTID ett barnsligt smeknamn.
Typ snöflinga, crazy girl som gillar våldta. Whatever you like to use.
Det ett barnsligt smeknamn gör är att det tar tillbaka henne till kvällen som ni träffades på. Där du kanske retade henne för att hon rykande så gulligt på näsan eller att hon kanske gillar paddor, inte fan vet jag. Men det som är så jeevla bra med bra med smeknamn är att hon tänker tillbaka till kvällen - just det, det var ju han. Så hon inte tänker jaha... den killen var ju bara en random jag träffade på klubben. Inget speciellt.
Så här brukar alltid skriva dagen efteråt. "Tror inte på den hära "3dagars regeln, tycker den är bullshit. Du skriver när du känner för det."
Hur som helst brukar jag använda det här barnsliga namnet att starta en konversation med. Kanske, Hej snöflinga kul att träffa dig igår. Hur är det. " Om du nu har byggt tillräckligt med comfort så ska hon nog svara på sms:et.
Sen efter det sätter jag in topicen som jag vill prata om. - Kommer du ihåg den där resturangen vi prata om. Jag skulle gärna vilja visa dig den. Efter det brukar jag alltid avsluta med en random fråga som t e x vem tror du vinner i en fight mellan en smurf och en katt? "NÅGONTING RIKTIGT RANDOM som får de att skratta. Det dem gör är är att svara på det sista för det är sött och roligt. Sen efter de har svarat på det roliga tar dom hand om resterande textmeddelandet
By for now
// Saicon
No problems, only solutions = )
Bookmarks