+ Reply to Thread
Results 1 to 8 of 8

Thread: Phone Game

1. Join Date
    Jan 2010

Phone Game

Jag är riktigt usel på att sarga på telefonen. Jag har läst att man inte ska försöka ragga för mycket på telefon utan man står på en bro som man måste gå i land från. Du bygger brons start och slut punkt innan du ringer och sedan är samtalet bara transport till ett redan satt mål.

Ska vi säga att jag har träffat en tjej, jag fick hennes nummer. Men hur ska jag leda upp samtalet. Att bara snacka om vad som helst kan jag. men jag är rädd att tjejen kommer vara social för att det inte ska kännas konstigt. Jag vill ju få ut något av samtalet.

Go Bananas!

P.S skriv gärna om kombination av SMS och telefon snack.
    "If Gymnastics was easy...

...it would be called Football"

2. Join Date
    Jan 2010

Jag brukar aldrig ringa. Eller - sällan. Å enligt mig så ska man bara snacka om var som helst underhåll henne via sms. I början kan de börja oskyldigt, men sen kan du ju styra det vart du vill. Men den första gången ni sms:ar bör vara helt oskyldig. Intresse får man såklart visa. Bara man inte pushar för mycket. Men efter att man har fått en bättre kontakt så är det bara att köra på lite som man vill

3. Join Date
    Nov 2009

Du kan när du träffat henne/number-closat tala om för henne hur hon ska svara när du ringer upp henne. Gör hon fel, säger du åt henne att hon svarade fel och lägger på. Ring upp igen, hon kommer göra fel igen så lägger du på o ringer upp igen... tills hon gör rätt (med glimten i ögat förståss så hon tycker det är kul och gör det till en lek). När hon väl har sagt det du talat om för henne att hon ska säga så har du redan där satt framen där du vill ha den. Sexuell o lekfull exempelvis.

En bra sak du kan tänka på också är att när ni träffats skapa rapport så att det inte känns helt omotiverat att ringa upp henne. Det är här de flesta gör fel och skapar "flakies". Finns det bra rapport så kommer allt flyta på.

Ännu en sak är att när ni träffas att du tar initiativ när ni vet att ni har samma intresse exempelvis att ni säger att ni ska göra det tillsammans. Jag träffa en brud en gång som gillade lost och jag själv är lost-nörd så ja sa åt henne att vi borde ha lost-maraton en helg. Det blev väl aldrig av men än idag (3 år efter) så frågar hon mig när vi ska göra det. Det är en "ursäkt" för oss att träffa varandra om vi vill ses. Det blir enkelt att säga att man ska göra den aktiviteten då för henne om hon vill träffa dig. Man gör det helt enkelt enklare för henne att ta initiativ genom att man själv tar initiativ. Och det kan man göra med andra saker också som exempelvis att hon ska ringa dig o så...

3 enkla korta saker där helt enkelt. Det mesta ligger i förarbetet

4. Join Date
    Mar 2010

Älskar den där rutinen du använder Moilor.. När du är så där sexuell och lekfull.
    Någonting jag brukar använda för att inte ge bort VÄRDE är att direkt jag fått nummret av henne så säger jag. - Höru jag skickar ett sms till dig nu direkt, så du vet vem jag är. Done.

Då slipper du det här svaret som jag hatar mest i världen.. - Vem är det här?" Hon fick ju ett sms från dig. Klart hon fattar att det är du, du berättade ju kvällen före? ; )

Sen ger jag henne ALLTID ett barnsligt smeknamn.

Typ snöflinga, crazy girl som gillar våldta. Whatever you like to use.
    Det ett barnsligt smeknamn gör är att det tar tillbaka henne till kvällen som ni träffades på. Där du kanske retade henne för att hon rykande så gulligt på näsan eller att hon kanske gillar paddor, inte fan vet jag. Men det som är så jeevla bra med bra med smeknamn är att hon tänker tillbaka till kvällen - just det, det var ju han. Så hon inte tänker jaha... den killen var ju bara en random jag träffade på klubben. Inget speciellt.

Så här brukar alltid skriva dagen efteråt. "Tror inte på den hära "3dagars regeln, tycker den är bullshit. Du skriver när du känner för det."
    Hur som helst brukar jag använda det här barnsliga namnet att starta en konversation med. Kanske, Hej snöflinga kul att träffa dig igår. Hur är det. " Om du nu har byggt tillräckligt med comfort så ska hon nog svara på sms:et.

Sen efter det sätter jag in topicen som jag vill prata om. - Kommer du ihåg den där resturangen vi prata om. Jag skulle gärna vilja visa dig den. Efter det brukar jag alltid avsluta med en random fråga som t e x vem tror du vinner i en fight mellan en smurf och en katt? "NÅGONTING RIKTIGT RANDOM som får de att skratta. Det dem gör är är att svara på det sista för det är sött och roligt. Sen efter de har svarat på det roliga tar dom hand om resterande textmeddelandet

By for now

// Saicon
    No problems, only solutions = )

5. Join Date
    Jan 2010

awesome =)

Jag har verkligen problem med phonegame. Märker att jag har gjort alldeles för dåligt förarbete. Tack =)

Mer, mera och mera. Skriva alla era tekniker så AFCs (jag) kan testa lite av era innan man hittar på massa egna =)
    "If Gymnastics was easy...

...it would be called Football"

6. Join Date
    Apr 2010

Hypnotica har nåt som heter Deep Phone Seduction som är ganska bra, den bygger på hypnos. Han använder mycket scriptad språk & double binds fast det är rätt enkelt förklarat och man behöver inte kunna hypnos för att använda tekniken.

7. Join Date
    Apr 2010

saken är att du skall vara lite lekfull.
    Jag gör med att leka lite mystisk.
    Det får tjejerna att ringa upp dig oftast, vanligast 1 gång per dag.

Man skall helt enkelt ta reda på vad hb:aren är för typ av brud.

Vi har Miss socialet är den sortens brud som babblar på så man nästan får ont i öronen.
    Man sätter dit henne genom att ställa frågor och sedan när hon lämnat sin åsikt så säger du helt enkelt nåt som blir en tankeställare för då blir hon tyst.
    Hon kommer dras till dig för att det verkar som om du är kvicktänkt och hon vill veta mer om dig.

Ex:Frågar jag Vad hon har för åsikt gällande bensinpriserna.
    Då kan hon säga, att de är alldeles för höga.
    Då säger jag men tänk om de inte fått nån vinst och kan köpa in fler fat, hur skulle vi då få bensin till våra bilar?
    Då blir hon tyst en stund för att komma på en comeback och då fortsätter du bygga på med en helt ny fråga om nåt helt annat så hon blir förvirrad, det får henne att mer dras till dig då du är kvick i mun.

Sen har vi jackarenet vill säga en brud som enbart svara på dina frågor med ja och nej.
    Henne oskalgör du genom att ställa frågor som hon inte kan svara ja eller nej på, och sedan bygger du på det genom att fortsätta med såna frågor.
    När du gör ett fasbyte så börjar du prata om lite intimare saker.
    Jackare svarar enbart ja och nej för att dom är uttråkade så för dme är det upphetsande om de får spännande frågor och via det dras dem till dig.

Ex:Jag frågar "du mår bra idag eller?" hon säger "ja" sedan frågar jag "Var brukar du gå ut när du väl är ute och festar?
    Då blir hon ställd då hon var beredd på ett ja eller ett nej. Då väntar du på hennes svar sedan när hon gett dig det säger du "Dansar du sexigt?"
    Via den frågan svarar hon automatiskt ja för fan för att det skall verka som hon är din spelpjäs men egentligne är det helt tvärt om.
    Efter det frågar du om hennes vänner lite mer.
    Jag lovar att om du gör så så kommer hon ringa dig inom de närmsta tre dagarna.

GBbrudar neutraliserar du helt enkelt genom att vara stöddig tillbaka, nästinpå aggressiva då du kan se dem som en pitbull som skälle roch stöddar sig.
    Visa att det är du som bestämemr och avr en rotwiler så kommer hon snart mjukna och visa sitt riktiga jag.

ex:Jag ringer(du måste vara den som ringer första gången när det gäller GB,s)Sedan säger du typ hej läget?
    hon säger jo bra.
    du säger ja det är bra med dig med och berättar om din dag.
    Sedan lär hon bara säga och eller nåt sådant då svarar du enkelt och det var allt.
    Och svarar stöddigt på allt hon säger enda fram till du märker att hon är intresserad, idiotsäkert.

PS detta har jag själv prövat så vet att dessa 3 exempel funkar.
    vill du ha fler exempel så bara skriv.

Posted by:Session

8. Join Date
    Aug 2010

Slik jeg har lært det, er noen regler man må følge:

1. Använd INTE smileys.

2. Efter max 3-4 meldingar, skal du ha avtalt en day2.

3. Hold det kort og simpelt.

Grunnen til at man ikke skal bruke smileys er mest fordi det ødlegger mystikken rundt deg, og det er mye bedre å uttrykke det i ord.

Det er mye lettere å være leken og skoja face2face. Og å ha sex med en jente skaper et mye bedre bånd fort, enn å sløse tiden på mange mange meldinger.

Gå for å avtale møte, hver gang. Det eneste som stopper deg, er deg. Alt er mulig, du må bare innse det og ellers ha det gøy.

Går det ingen vei, eller hun ikke vil møte deg, ikke bruk tiden din på henne. Gjør heller noe nyttig og gå for noen andre.
    Good news everyone!

+ Reply to Thread

Tags for this Thread